giovedì 19 marzo 2015

A U G U R I


Carissimi amici, oggi è San Giuseppe! Bravo direbbe qualcuno hai fatto la scoperta che a mare c'è acqua salata! Oggi a La Spezia, in Liguria, c'è la Fiera di San Giuseppe con tutta una vasta area piena zeppa di carretti e carrittuli (si fa per dire perchè son tutti o quasi camion attrezzatissimi). Classici venditori ambulanti e la cosa - che più non stupisce - è che a farla da padroni sono i napoletani, commercianti nati!
Oggi è San Giuseppe, quindi auguri a tutti i Giuseppe, Giuseppe, Pino e Pina con Giusy, Giusella, Pippo, Pippa, Pippuzzu etc etc auguroni!!!
Auguroni a tutti noi babbi papà - ccu l'ha vistu ssi nni va'! - Eh il papà è papà e 'a mamà è mamà, c'è poco da fare e da dire.... e i genitori siano babbi o babbe vanno sì rispettati... MA IN VITA soprattutto, pirchì un ciuri davanti 'na fotografia resta un pinzeru, ma 'na visita e n'assittata è tuttu nautra cosa.
'U sacciu ca sunu i fimmini a fari l'ominu, se 'a fimmina è pappiddaveru FIMMINA ci teni a 'sti cosi, è idda ca teni incucchiata tutta a famigghia.
W SAN GIUSEPPI! Si fanu macari i tavulati, i pranzi dde' vicchiareddi... oggi ppi truvari i vicchiareddi nun è aieri comu aieri ca si truvavanu in quantità! Anche questa una tradizione che a picca picca ssi nni va'.
Auguri a tutti ppo' nomu e ppe' babbi e riurdamuni ca U RISPETTU E' MISURATU, CU LU PORTA L'HAVI PURTATU.... Ni sintemu ciaooo!

   

Nessun commento:

Posta un commento