lunedì 29 ottobre 2018

CANZUNI D'AMURI popolare

CANZUNI D'AMURI
Ju ppì l'amuri to'
passu lu mari
ppì pinitenza
lu passu addinucchiuni
arrivannu a menzu di lu mari
mi ni pentu
O marinaru
votami 'sta navi
c'haju lassatu 'na picciotta
a miu talentu
mi scantu su s'avissi a maritari
su si marita
e nun si pigghia a mia
Signuri
dopu l'annu a 'cattivari
Erutu schetta
e nun ti potti aviri
ora cattiva
nun mi po' mancari

POPOLARE
Io per amore tuo/ attraverso il mare/ per penitenza/ lo attraverso in ginocchio/ arrivando in mezzo al mare/ ci ripenso/ O marinaio/ porta indietro questa nave/ che ho lasciato una donna/ che mi piace/ ho paura che si potrebbe sposare/ se si sposa/ e non con me/ Signore/ dopo un anno dev'essere vedova/ Eri signorina/ e non potei averti/ ora vedova/ non mi puoi rifiutare.

Nessun commento: