martedì 19 dicembre 2017

MINESTRA CON I CECI - Armando Carruba -



MINESTRA DI CICIRI
Mittiti menzu chilu scarsu di ciciri dintra 'na pignata d'acqua ppi tutta 'na nuttata e jtivi a curcàri. A l'indumani pigghiati 'sta pignata, cuntrullati chi l'acqua sia sufficenti e si è u casu juncitini ancora, mittiti sali e faciti cociri a focu lentu mittennu macari un pizzicu di bicarbunatu.
Dintra un tianu di crita mittitici mezzu bicchieri di ogghiu bonu, faciti suffriiri ddu cipudduzzi tagghiati fini fini, squagghiatici tri pumadori pilati e senza simenza, mittitici puru qualchi pampinedda di rosamarinu, 'na pizzicata di pipiruncinu russu 'n polviri, sali e pipi. Faciti cociri ppi qualchi minutu e a 'stu puntu pigghiati li ciciri ccu tutta l'acqua di cuttura e jttatili dintra lu tianu.
Riminati, scinniti e manciati.
MINESTRA DI CECI
Ingredienti: 500 gr di ceci; bicarbonato; olio d'oliva; 2 cipolle; 3 pomodori pelati; rosmarino; peperoncino rosso in polvere; sale; pepe.
Lasciate ammollare in acqua, per una notte, gr 500 di ceci. L'indomani trasferite i ceci con la loro acqua (se non copre abbondantemente i legumi, aggiungetene) in una pentola, salate e fate cuocere a fuoco basso con un pò di bicarbonato. In un tegame di coccio fate soffriggere, in mezzo bicchiere d'olio d'oliva, 2 cipolle affettate, alle quali unirete 3 pomodori pelati, privati dei semi e tagliuzzati, qualche rametto di rosmarino, peperocino rosso in polvere, sale e pepe. Fate cuocere per qualche minuto, poi aggiungete i ceci con la loro acqua di cottura, lasciando che il tutto si insaporisca.
Servite la minestra ben calda

Nessun commento: