domenica 10 febbraio 2019

FESTIVAL DI SAN REMO 2019

SODDI SODDI SODDI...così cantavo stamatina e tutto d'un colpo apolettico, la maìstra (per i non siciliani 'a maìstra è la moglie) replica: "Soddi? E' inutili c'allisci e fai cannola ca lu santu è di marmuru e nun suda!" ... e chistu è vero! Pi tirarici un euro dalla sacchetta dda' maìstra ci voli maestria nun sacciu si mi spieco o mi rendo infelice. Io mi riferivo alla canzone SOLDI vincitrice del Festival di San Remo, difatti ha vinto Mah... Mah... comu si chiama? Mah (?) ah Mahmood ca replica e dici ca è italiano dato che è nato a Milano... Ju nun dicu nenti perchè pare che è l'idolo dei picciotti e i me' figghi mi putissunu jiri contru... W SAN REMO (manu mali ca finìu..) ah quantu erunu beddi i canzuni i 'na vota "Vola colomba bianca vola... grazie dei fior Dio come ti amo.... Bona duminica 

Nessun commento: