martedì 30 aprile 2013

'A ME' PATRI

A ME PATRI
Patri beddu lu nostru nomu anticu
è sempri chiddu – senza diffirenza -
puru e pulitu ‘n facci lu nimicu
puru e pulitu ‘n facci la cuscenza

e jornu e notti sempri binidicu
cu’ mi fici ‘sta binificenza
pirchì nun c’è bisognu ca lu dicu
lu momu onestu vali ‘na putenza.

Nun sacciu si cci arrivu a ‘ssiri nannu,
forsi sì, forsi no, ccu lu ppò diri…
mi ppò macari cogghiri ‘n malannu,

ma li me’ figghi divunu sapiri
ca ‘nta lu nomu nostru nun c’è dannu
nun c’è virgogna e nun ponu arrussiri

Galenu (dott. Gaetano D’Agata)

A MIO PADRE – Padre bello, il nostro nome antico/ è sempre quello – senza 
differenza -/ puro e pulito di fronte al nemico/ puro e pulito di fronte alla 
coscienza/ e giorno e notte sempre benedico/ chi mi ha fatto questa 
beneficenza/ perché, non è necessario che lo dica/ il nome onesto vale una 
potenza./ Non so se arrivo ad essere nonno/ forse sì, forse no, chi lo può dire?
/ mi può, magari, venire un malanno/ ma i miei figli devono sapere/ che nel 
nostro nome non c’è nessun danno/ non c’è vergogna e non possono arrossire. 

Nessun commento: