giovedì 29 giugno 2017

CHI TI CUNTU E CHI TI DICU Armando Carruba

Carissimi amici buon pomeriggio! Che cosa non vi debbo raccontare!!! Staju murennu ddo' cauru, come tuti del resto, allora alzo l'ingegno, perchè modestamente sparlando sono troppo intralligete e che fazzo? no dico che fazzo? Ah lo devo dire io! Vado al frigo e mi pigghiu dda' ghiaccera una buttigghia d'acqua cco' ghiacciu i dintra, mi azzicco davanti al televisore e tra me e me scarto uno dei tanti programmi e film che Mediaset a pagamento mi da... (iddi si pigghiunu 40,50 euri? Ca 'ncuminciaro con 19 euri e semu arrivati a tanto? e io guardo). Dunque: Cauro a setti raricuna, buttigghia cco' ghiaccio... stava cuminciannu un film, ccu chiddu ca ccu quattru coppa di karaté ietta in terra a cu je' gghié macari fussinu centu cristiana o maomettana! Perchè? Titolo SFIDA TRA I GHIACCI tatatataaaa! Cauru ca nun ti dicu e chi stai sintennu, assitatu buttigghia cco' ghiacciu e vidiri tutti 'sti ghiacciai ca unu s'agghiaccia ..Ah che bello u CAURUUUUU ... Questa sensazione è durata picca, pirchì il film accumincia con un incendio favoloso e iddu tra le fiamme e ju a stu puntu SUTTA A DOCCIA .... Buon pomeriggio picciotti 

Nessun commento: