domenica 5 giugno 2016

CHI C'E' CCHIU' VELOCI DDA' LUCI di Armando Carruba



Chi c'è cchiù veloci dda' luci,
addumannò 'u zu Ianu Cruci,
a 'na para d'amici riuniti
c'arristaru sulu alluccuti!
Nun lu sapiti? Vi lu dicu iu,
arsira ca mangiai lu ragù,
patati, sasizza e puppetti,
ppi nun parrari dde' cutuletti;
nun sacciu ppi quali circustanza
mi fici mali forti 'a panza.
Susennumi ddi coppu ddo' lettu
duvennu jiri 'o gabinettu
circai d'addummari 'a luci
ma cchiù veloci 'ncoddu mi fici.

Armando Carruba

COSA C'E' PIU' VELOCE DELLA LUCE? - Cosa c'è più veloce dela luce/ domandò zio Sebastiano Croce/ ad un gruppo d'amici riuniti/ che rimasero senza parole/ Non lo sapete? ve lo dico io/ Ieri sera che ho mangiato ragù/ patate, salsiccia e polpette/ per non parlare delle cotolette/ non so per quale circostanza/m'ha fatto male forte lo stomaco/ Alzandomi di colpo dal letto/ dovendo andare a gabinetto/ ho cercato d'accendere la luce/ ma più veloce... me la son fatta addosso!

Nessun commento: