mercoledì 1 giugno 2016

CIATU MIU di Armando Carruba


Ssì sempri 'ntò me' cori,
macari ca 'u tempu passa
cco' cauru e cco' friddu
tu ssì ccu' mia amuri.
I jurnati ccu tia 
ballavanu 'a tarantella,
e  lassaru
'ntò me' cori
sulu musica divina
ca nun mi stancu d'ascutari.
Tu ssì accussì
o ti si pigghia o...
Nni lassammu ppi 'mpigna
e nun nni pigghiammu cchiù.
Oi, 'u cori teni prigiunera
'na pagina d'amuri 
ca leggi jornu ppi jornu
e 'u tempu  passa...
Che scipita 'a vita
senza amuri...

Armando Carruba (1.6.2016)

FIATO MIO - Sei sempre nel mio cuore/ anche se il tempo passa/ col caldo e col freddo/ tu sei con me amore./ Le giornate con te / ballavano la tarantella/e hanno lasciato/ nel mio cuore/ solo musica divina/ che non mi stanco d'ascoltare./ Tu sei così/o ti si prende o.../ Ci siamo lasciati per farci dispetto/e non ci siamo più riconciliati/ Oggi il mio cuore tiene prigioniera/ una pagina d'amore/che legge giorno dopo giorno/e il tempo  passa/Non ha sapore la vita/ senza amore. 



Nessun commento: