lunedì 26 febbraio 2007

'U DUTTURI 'NTO BUMMULU

DULURI 'I TESTA
rimedi:

Mettiri supra a testa di ccu' soffri un piattu ccu acquae 'ffunnarici misu suttasupra un bicchieri ccu stuppa misa a focu: ccu dda' sucata ca fa si porta 'u duluri 'i testa.

Aneddu di ghiummu 'o jriteddu da manu dritta.

PRJIERA

Nostru Signuri ppi lu munnu jeva

vitti Petru e Paulu ca chianceva

- Chi hai Petru e Paulu?

- E ch'haju aviri....

'a testa mi doli, 'u cori mi brucia,

'a me' pirsuna in terra è jttata

spinciti 'a vostra manu biniritta

e facitimi 'a cruci 'n testa:

'stu duluri mi passassi!

A nomi di la Vergini Maria

orima 'a to' manu e po' a mia.

(ripetere 3 volte)

Ffeddi di patati supra a frunti, oppuri di limuni o pani 'rrustutu.

Na pezza vagnata d'acitu e misa supra 'a frunti

EMICRANIA: mettere sulla testa del sofferente un piatto con acqua ed immergetevi capovolto un bicchiere con stoppa cui è stato dato fuoco: con quel risucchio che produce si tia via l'emicrania.

Anello di piombo al dito mignolo della mano destra.

PREGHIERA: Nostro Signore per il mondo andava/ vide Pietro e Paolo che piangeva/ - Che hai Pietro e Paolo?/ E che debbo avere.../la testa mi duole, il cuore mi brucia/la mia persona a terra è prostrata/ spingete la vostra mano benedetta/ e fatemi la croce sulla testa/ questo dolore mi passerà!/ in nome della Vergine Maria/ prima la tuamano e poi la mia. (ripetere 3 volte)

fette di patate sulla fronte, oppure il limone o di pane abbrustolito.

Una pezzuola imbevuta di aceto e messa sulla fronte.

Nessun commento: