mercoledì 25 giugno 2014

L'AMURI dalla Centona di Nino Martoglio


L'AMURI

– Mamma, chi veni a diri 'nnamuratu?
– ...Vôldiri... un omu ca si fa l'amuri.
– E amuri chi vôldiri? – ... È un gran piccatu;
è 'na bugia di l'omu tradituri!

– Mamma... 'un è tantu giustu 'ssu dittatu...
ca tradimenti non nn'ha fattu, Turi!
– Turiddu?... E chi ti dissi, 'ssu sfurcatu?
– Mi dissi...  ca pri mia muria d'amuri!

– Ah, 'stu birbanti!... E tu, chi ci dicisti?...
– Nenti!... Lu taliai ccu l'occhi storti...
– E poi ? – Mi nni trasii tutta affruntàta!...

– Povira figghia mia! Bonu facisti!
E... lu cori? – Mi batti forti forti!...
– Chissu è l'amuri, figghia scialarata!

Note.Dittatu (dettato, legge, definizione) – Taliai (guardai) – Trasii (entrai) – Affruntata (vergognosa) – Scialarata (scellerata).


Nessun commento: