lunedì 24 febbraio 2014

DETTI SICILIANI IN VERSI

Luni 24 frivaru 2014 S. Sergiu

TRIVULU PPI TRIVULU MI TEGNU A MIU MARITU CH'E' DIAVULU

Nun passa jornu ca nun fai lu pivulu,
caru amicu si veru sparapaulu,
mi cerchi cc'un rialu scarsu e frivulu
cirmarmi a vogghi toi comu un ciraulu:
ma già lu vjiu, di vurza ssì scivulu,
ed ju ti chiantu, cchiù peju d'un cavulu,
pirchì si dici, trivulu pri trivulu
mi tegnu a miu maritu ch'è diavulu.
(Santo RAPISARDA)

TRIBOLO PER TRIBOLO MI TENGO MIO MARITO CH'E' DIAVOLO - Non passa giorno che non mi fai pigolo. Caro amico, sei vero sparapaolo. Tu cerchi con un dono scarso e frivolo incantarmi come fa il ceravolo; ma già lo vedo, di borsa sei scivolo ed io ti pianto come fossi un cavolo, perchè si dice: tribolo per tribolo mi tengo mio marito che è un diavolo.

Nessun commento: