mercoledì 19 febbraio 2014

SAN REMO

'U FESTIVALLO


Qualcunu penserà 'o festivallo 'i cannaluvari quello di piazza delle Poste a Siracusa, NOOOOO! intendo il Festival di San Remo quello che nni stanu ammazzannu ccu tutta 'sta pubblicità.
Mi ricordo i primi festivalli negli anni '50 quannu i canzuni nni sintevumu 'a radio. Nuautri n'avevunu una nica nica accattata da Ricciardi 'o Corso Matteotti e quannu il presentatore cuminciava con CARI AMICI VICINI E LONTANI.... ITIVI 'A CURCARI!!!! questo lo diceva me' patri e nuautri muti muti andavamo a letto.
E poi i cantanti Domenico Modugno, Claudio Villa, Nilla Pizzi, Achille Togliani, Giorgio Consolini etc etc... e le canzoni? vinnevunu i libbricini e ce li 'nsegnavamo tutte! Come dice lei scuse? imparavamo? Nonzi in dialetto è 'o cuntrariu e chistu pirchì nascemmu 'nsignati!!!
Ora chi è 'stu festivallo? cuiii??? a Littizzettu? chista nun mi fa ririri mancu si mi fano il solletico, non se so mi spieco o mi rendo infelice! E pinzannu ca a 'sta cosa curta e malafatta ppi diri quattru minkiati ci dunanu 350.000 euro mi veni i chianciri!!!
La RAI E MEDIASETTI beddi chisti!!! jurnati e jurnati ca nun fanu nenti di nenti, ma nenti assolutu e stasira oltre u festivallo chi c'è?

- MILAN - ATLETICO MADRID canale 5
- I CANTI DI GIACOMO LEOPARDI con Carmelo Bene rai 5
- VULCANO film rai 2

Nni vuliti di cchiù?

Nessun commento: