venerdì 30 settembre 2016

OCCHIU VIVU COMU 'A SARDA MOTTA - Armando Carruba -

AGLI AMICI SARAUSANI
e per canuscenza (si dici accussì?) a TUTTI.
Amici che cosa non vi debbo raccontare!!! Stamatina, di prima matina - 'i 9,30 circa - mi hanno tucculiato suonando al cancello, io nel profondo della mia mente mi sono detto: "Ma cu aaazzz é?" Erano due ragazzi, un masculu e 'na fimmina sui 23/25 anni con cartella 'ntè manu. Dissi, sempre tra me e me "Chisti testimoni di Genova sunu ca ci rumpunu gli etc etc" ed invece no! 'A fimmina, parrava solo ed esclusivamente lei pirchì 'o masculo ci avevano levato la parola, si è qualificata comu funzionaria dell'ENEL con tanto di cartellino appizzato e con un sorriso spalancato mi addumanna se la facevo accomodare che aveva cose da spiegare. Io, che modestamente vedo la sera tanti programmi acculturati tipo "Striscia la notizia" "Le Iene" "Mi manda RAI TRE" risposi educatamente. "Mu dicissi di cca' cchi desidera signurina!" Ppi falla curta pirchì a storia di Orlando e paladini nun interessa, mi fici pigghiari 'u cuntrattu (ju l'haju ccu l'EDISON) mi disse ca pajavo 35 euro superchiu a bulletta e idda riempiva un modulo ca ju firmavo e tutto era a posto!!! Ci risposi che dal momento ca ella era una funzionaria ca funziona dell'ENEL che ha constatato 'u fattu avissi segnalato lo stesso e ju chi ci traseva a firmare????? Minchisss a 'stu puntu - aspetta un mumentu ca tu cuntu - si pigghiò di nibbia, "ma per ricevuta, come è bene che ce l'hajio cunzignata!" Ammucca fissa ca a machina passa! Unni quannu e comu??? Idda avissi sciutu u modulo e m'avissi fattu u cuntrattu ppi nautra ditta, già mi futteru 'na vota ... Si nni jiu tutta infumata dicennu "e pajassi chiossai" e ju ci rispusi "I sordi l'haju e fazzu curiandoli!" Ma quannu mai??? Ma poi 'ntè bulletti dell'ENEL nun c'è scritto che nessun funzionario è mandato da loro? Occhiu vivu comu 'a sarda motta!

Nessun commento: