venerdì 17 marzo 2017

NUN TI LASSU - popolare - dicitore: Armando Carruba


NUN TI LASSU

Nun ti lassu bidduzza nun ti lassu
m'incatinasti ppi tutta la vita
tu m'attaccasti c'un filu di sita
e lu me' cori è tuttu lu tò.
Quannu m'incontri ccu ss'occhi e m'arriri
chistu è lu signu ca tu mi vo' beni
m'incatinasti biddicchia a stu cori
ppi scatinallu ci voi sulu tu.
Nun ci pensi quann'eri malata
ca mi vulevi assittatu a lu latu
tu mi dicisti c'un filu di ciatu
pigghia 'u me' cori è tuttu lu to'!

(POPOLARE)


NON TI LASCIO - Non ti lascio bellina non ti lascio/ mi hai incatenato per tutta la vita/ tu m'hai legato con un filo di seta/ e il mio cuore è tutto tuo./ Quando m'incontri e con quegl'occhi mi ridi/ vuol dire che tu mi vuoi bene/ mi hai incatenato bellina al tuo cuore/ per scatenarlo ci vuoi soltanto tu./ Ti ricordi quand'eri malata/ che mi volevi seduto accanto a te/ tu m'hai detto con un filo di voce/ prendi il mio cuore che è solo tuo.

Nessun commento: