sabato 4 ottobre 2014

CANZONE SICILIANA

'U CAPPIDDUZZU
La mia famiglia è nobbili
nella famiglia tutti
avemu li scarpi rutti
evviva la nobbiltà.
Iò tengu 'nu bel ricordo
che mà nanno m'ha lasciato
e questo mi consola
della mia nobbiltà
(ritornello:)
e tegnu 'nu cappidduzzu
ch'è duci e sapuritu
e mi lu vogghiu méttiri
quannu mi fazzu zitu.
Iò nun travagghiu mai
è un nobbili mestieri
basta che mi salutanu
- Baciamu li mani, cavaleri. -
La mia famiglia è nobbili
tant'anni ch'jemu avanti
cu la panza vacanti
evviva la nobbiltà.
Iò scinnu du lu carciri
e 'ppizzu li banneri
perchè son cavalieri
ma lo stesso mi fan pagar.
ritornello
Iò haiu i capiddi longhi
mai ci vaju dal barberi
perché son cavalieri
e lo stesso mi fa pagar.
Allora mi ci mettu
pi' ammucciari li capiddi
lu cappidduzzu beddu
chi mà nannu m'arregalò
ritornello

Nessun commento: