FASOLA A' SICILIANA
'Ngridienti ppi 4 cristiani:
* 200 gr di fasoli sicchi
* 1 cipudda
* 2 vustunachi
* 40 gr di burru
* puddusinu
* 'n bicchieri dògghiu illibatu d'aliva
* sali
Lassai a bagnu i fasoli ppi 12 uri. Facitili cociri 'ntà abbunnanti acqua salata e sculatili al denti. 'Ntò mentri 'ntà tiami, megghiu 'i terracotta, faciti scaldari l'ògghiu e u burru, poi priparati 'n suffrittu cche' virduri tagghiati fini fini. Unciti i fasoli, aggiustati di sali, arriminati e faciti insapuriri pruseguennu 'a cuttura ppi 10/15 minuti. I fasoli accussì priparati ponu 'ssiri sirvuti sia caudi ca friddi.
FAGIOLI ALLA SICILIANA
INGREDIENTI PER 4 PERSONE:
200 gr. di fagioli secchi, 1 cipolla, 2 carote, 40 gr. di burro, abbondante prezzemolo, un bicchiere di olio extravergine d'oliva, sale.
200 gr. di fagioli secchi, 1 cipolla, 2 carote, 40 gr. di burro, abbondante prezzemolo, un bicchiere di olio extravergine d'oliva, sale.
Tenere a bagno i fagioli per 12 ore. Fateli cuocere in abbondante acqua salata e scolateli al dente. Nel frattempo in un tegame, preferibilmente di terracotta, fate scaldare l'olio e il burro, quindi preparate un soffritto con le verdure tritate finemente. Unite i fagioli, aggiustate di sale, mescolate e fate insaporire proseguendo la cottura per 10/15 minuti. I fagioli così preparati possono essere serviti sia caldi che freddi.
Nessun commento:
Posta un commento