mercoledì 14 marzo 2007

LU CARRITTERI CANTA

A vui ca stati 'nta sta casa nova
ca di la libertà nni siti priva
stati assittata 'nta 'na seggia nova
miatu lu picciottu ca cc'arriva!
A lu mutu ci veni la parola
quannu vi vidi a lustru di cannila
l'armuzza 'nta lu pettu c'arrivola
ppi l'aria vanu 'i vostra suspira
Bedda ca nascisti a la Licata
- unni nascisti tu, rosa pulita -
a Muntidoru fusti vattiata
cu fasci d'oru e fasciuna di sita;
ca di Palermu t'arrivò la doti
e di Missina na vesti di sita
Cu li capiddi to' ca su di fata
ti tiri l'omu cu la calamita...
Bedda ca li facisti chinnici anni
fatti la truscitedda e jamuninni
ca ma tinutu 'nta duluri e affanni
lassa to' ma' e fuiemanninni;
lu litticeddu è di pampini e canni
lu chiumazzeddu di cuttuni e pinni,
venatinni ccu mia, amuri granni
pigghia la truscitedda e jamuninni

3 commenti:

il siciliano di francia ha detto...

il mese di maggio a licata e la festa di sant angelo il santo padrone di licata ce una grande festa i caretti siciliani sono in festa di tutte i colori sono vesti per onorare il santo di licata ce festa tutti i carusi vistiti di nuovo e ce musica e allegria nel paese mio un saluto per te ciao coluccio

Anonimo ha detto...

carissimo armando con queste belle foto mi riporti nel passato. rivivo la mia fanciullezza in sicilia.. grazie per queste emozioni che mi dai maria-sirena

Anonimo ha detto...

ke belli i carretti!!!! e mamma mia ...quanto mi piacciono i versi!
Hai la canzone?
Mi piacerebbe sentirla.
LA SICILIA è BELLA...complimenti a TE, ALFEO,che ce la fai conoscere .
Baci